czwartek, 8 września 2016

Aktywność

Jestem osobą, która stara się być w miarę możliwości aktywna fizycznie. I tak właśnie uwielbiam rozpoczynać dzień!
Dlatego dzisiaj rano wybrałam się na rolki i przejeździłam tak kilklanaście dobrych kilometrów :) Trochę się zmęczyłam, nie powiem ale czuję, że było warto!
Czuję niesamowity przypływ energii i ciągle mi mało, dlatego wieczorem idę jeszcze pojeździć na rowerze.

Uważam, że sport jest super i jeżeli tylko mamy możliwości i czas, by go uprawiać to powinniśmy. W sumie brak czasu według mnie jest najczęściej tylko wymówką, bo kto nie znajdzie przynajmniej te 30 minut dziennie na jakieś ćwiczenia albo krótki bieg? :)

Fajnym pomysłem są chociażby spacery z obciążnikami https://gibcy.pl/obciazniki-do-cwiczen/ takimi na kostki czy nadgarstki. Tym prostym sposobem możemy spalić trochę więcej kalorii, nie odczuwając tego tak bardzo. Małymi kroczkami do przodu.

Dlatego właśnie z tego miejsca pozdrawiam wszystkie osoby, które tak jak ja kochają aktywność fizyczną :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz