czwartek, 8 września 2016

Pomysł na obiad

Tak się zastanawiam, co dzisiaj zrobić na obiad. Na pewno chcę, żeby było to coś mało skomplikowanego, zdrowego i niskokalorycznego.

Musi być też łatwe i szybkie w przygotowaniu, bo nie mam dzisiaj zbyt wiele czasu. No i zaczęłam poszukiwania przepisu w necie na coś odpowiedniego. Jakoś tak nabrałam dziś ochoty na paprykę, dlatego zainteresował mnie przepis na zupę krem właśnie z papryki i koziego sera, ale nie wiem czy to odpowiedni pomysł bo zupa jest rozgrzewająca, a na zewnątrz i tak jest bardzo gorąco...

No, ale chyba się skuszę, tym bardziej że nie mam czasu na szukanie czegoś innego. To lecę po zakupy i biorę się za przygotowania. Być może później pochwalę się efektem, chyba że nie będzie się czym chwalić hihi :) Co dzisiaj u was na obiad?


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz